niedziela, 2 grudnia 2012

Pragnienia i potrzeby!

Oprócz szarości którą w wielu chwilach życia dają mam (mi) inni nawet najbliżsi o których pisałem i jeszcze do tego wrócę bo uważam iż to nie same życie jest złe one staje się trudniejsze dzięki ludziom.Dziś świat jest nastawiony na komercję a technologia jest tak daleko rozwinięta ze bez nie których rzeczy nawet człowiek z ubogim portfelem nie jest w stanie funkcjonować.Tak wiem wiem z wielu z czytelników mojego bloga powie "a od czego są banki i pożyczki one dają możliwość by i najubożsi zaspokoili swoje podstawowe potrzeby",wiem coś o tym tylko ze to nie zawsze jest dla tych najlepsze (w swoim czasie banki udzielały pożyczek jak leciało a dziś słyszy się o 2 milionach osób które nie były w stanie z płacić swojego zadłużenia).W sklepach i SUPERMARKETACH ceny są po za zasięgiem tych najuboższych a dziś bez lodówki i pralki czy radia trudno żyć uważam iż to są najbardziej potrzebne w dzisiejszych czasach rzeczy.Taka osoba jak ja przy niskich dochodach i bez możliwości kredytowej a z trudem odkładająca na miesiąc 200-250 zł wolnych funduszy jest sobie kupić wiele więcej niż tylko podstawowe rzeczy.To dzięki ALLEGRO osoby nisko budżetowe mogą dziś mieć to co mają ci którzy mają dochody rzędu 5000 - 10000 zł,nie trzeba mieć koniecznie markowych rzeczy.W czym jest różnica między telewizorem marki "Sony"który kosztuje rzędu około 3000 - 4000 zł a telewizorem (nie markowym - czyli tak zwaną podróbką czy też chińszczyzną) który jest wart 600 - 1500,powszechnie mówi się ze z dużo lepszej jakości części niby trwałe.Czyby? nie jestem w 100% przekonany do tej tezy dlatego ze znam przypadki te chińszczyzny nie jedno krotne jakościowo były lepsze niż marki.To był przypadek ze Allegro zaistniało ot tak szukałem w internecie pojazdu który był popularny w latach 70-80 by pokazać mojej żonie i wyskoczyło ogłoszenie tego pojazdu w Allegro,od tamtego czasu minęło już ładnych parę lat.Przeglądając zasoby i ofertę Allegro z twierdziłem ze jestem wstanie za pomocą Allegro spełnić swoje pragnienia o których jako młody człowiek marzyłem.Żaden sklep ani supermarket nie ma już takiego sprzętu.Pamiętam jak w kraju powstawały supermarkety mówiło się iż wyprą małe sklepy tak się nie stało ale Allegro wyprało rynki bo to one dziś spełnia rolę taką jak bazary zajmowały z początku lat 90.Kończąc pisanie o Allegro i zaletach tego portalu wystąpię z propozycją pomocy dzieciom które dzięki Fundacji TVN i wszystkim nam będą mieli trochę radości w święta,PO PROSTU KUP NA ALLEGRO MISIA I DAJ UŚMIECH DZIECIOM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz